Ingen Brynjar...

Konserten gick bra i onsdags.Men ingen Brynjar kom men har glömt frågat varför.Asså tappade fan munstycket på scenen så att hela publiken hördes:( Pinsamt.Ska spela på julspelet om det går också.Micke tyckte att jag var bra.Fick gå ner till musikskolan.Promenaden var lång.Jag såg både svanar och änder fast det var snö, men ingen is hade kommit.Har snöat rejält med snö under slutet av veckan.Men när Sofiie kommer smälter väl all snö.Hon brukar ju föra med sig otur.....Förresten vem tror ni vinner IDOL?Jag tror det blir Kevin Borg\m/.Min klasskompis skulle vara på globen och se finalen:(.Fubbigt

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sofia heter jag och inte Sofiie =) och jag ska ta med mig massa snö från norrland hihi

2008-12-12 @ 21:46:16
URL: http://sollerax.blogg.se/
Postat av: alle

titta järna in på min blogg

2009-01-06 @ 11:46:12
URL: http://alles.blogg.se/
Postat av: victorrr

var bor du

2009-06-07 @ 18:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0