Rolig dag med många saker

Ja vart ska man börja.Vaknade vid typ 10-tiden och åt sedan frukost.Spelade My Soms.My sims går ut på att man ska bygga en stad.Vi åkte sedan till Istadion och var där typ i två timmar.Gjorde sedan hembakade pizzor som blev till kvällsmat.Har tagit en bild men vet ej hur man gör så bilden kommer in till datan.Vid 18-tiden åkte jultomten med häst och vagn följde vi den till 71:an.Vi stack sen (Mix,Alex,Kevin och Daniel).Kevin hade dock lovat för jag sprang i förväg att dom skulle springa ifrån för att försöka ta mig men dom glömde Danne så han blev ensam kvar.Han kom sen när jag var hemma.Frågade vart han varit och han sa att dom skulle komma tillbaka.Lite roligt faktiskt.Sen har vi kollat på Dansbandskampen och svensson svensson spelar lite my sims också. Hej Svejs

Kommentarer
Postat av: mammie

Hej på dej min lilla pudding.....nä det kanske var för larvigt att säga så eller? ;-)

Men du måste lära dej att kunna sätta in bilderna du tar på allt.Tex din egen händigt gjorda pizza.

Kram

2008-12-13 @ 23:36:15
Postat av: Sofia

Hej Bibbi! Har ni my sims på skiva eller spelar ni det på internet?

2008-12-14 @ 11:17:33
URL: http://sollerax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0