Tack pajala

Idag fick jag min namnsdagspresent.Egentligen har jag ju min namnsdag den 23 december men fick den i förväg.Det blev exakt som jag önskat mig.Det blev pajala vantar Sveriges varmaste vantar.Har precis kollat på Miami ink.På tal om Miami ink det finns ju massor med ink sen det började typ Miami ink såklart,La ink och London ink.Dom gör det så snyggt.Har ni sett Kat von D?Hon startade La ink.Hon e bra.Fattar inte hur hon får till det.Förresten skolan har hyrt såna där wakeboard tror jag det stavas.Det ser basic ut men det är svårt.Dom som har lärt sig säger att det är lätt ial.Ska ha det på torsdag igen har vi helsal så då får jag pröva igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0